Feladat
A divat és trend fő üzenetével divatbemutató létrehozása a misztika jegyében
Challange
A kampánnyal egy időben indult el az Allee TikTok csatornája, amit integrálni kellett a programba. Emellett az Allee bérlőinek bevonásával, modern eszközökkel, online és offline felületeken egyaránt be kellett mutatni, milyen sokféle lehetőség rejlik az üzletek kínálatában.
Ötlet
Interaktív divatkiállítást és TikTok Makeover Eseményt rendeztünk a misztikum témakörében az Allee átriumában.
A kiállításon három feltűnő, extravagáns installációt állítottunk fel, melyeken a jin-jang, az alkímia és a fairy tales stílusában jelentek meg bérlőink termékeibe öltöztetett, szituációba állított próbababák. A jelenetek mellett elhelyzett QR-kódok beolvasásával az installációk megelevenedtek a látogatók mobiltelefonjain. Így valódi mágia jöhetett létre a digitális technika és a social media segítségével.
A kampány másik fő eleme a TikTok Makeover Esemény volt, ahol közel 40 előre regisztrált látogató alakult át egy videó erejéig. A hétköznapi megjelenésből stylist, sminkes és fodrász kezei alatt újultak meg varázslatosan.
Segíthetünk a projektedben?
Kattints az alábbi gombra, írj nekünk! Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.