• Őszi kampány

    Allee

    • # campaign
    • # event
    • # influencer
    • # integrated campaign
    • # PR
    • # print
    • # social

Feladat

Divat és nyereményjáték fókuszú integrált kampány létrehozása a 2023-as év meghatározott tematikájára mentén, azaz a művészet és kultúra jegyében.

Challange

Őszi kampány megalkotása, meglovagolva a nyári Barbie film által keltett divathullámot. Mindezt úgy, hogy a ház bérlőinek is megjelenési lehetőséget biztosítsunk.

Ötlet

Megálmodtuk és megterveztük a „Barbie, mint divatikon” kiállítást, és egy két hétvégés pup-up divatbemutatót szerveztünk, melyek a bérlői kínálatot prezentálták, kiegészülve színes social aktivitásokkal.

A kiállítás fő témája volt, hogy milyen hatással van Barbie mind a mai napig a divatra. A közel 100 babából álló kiállítás keretén belül bemutattunk egy gyűjtői kollekciót, illetve a Mattel közreműködésével a nagy érdeklődésnek örvendő, limitált kiadású, a Barbie filmben látható babákat is kiállítottuk. A kiállítást egy ingyenesen kipróbálható mini Barbie doboz tematikájú fotó stúdió tette interaktívvá.

A pop-up divatbemutató során rendhagyó módon az Allee mozgólépcsői, folyosói és az átrium is kifutóvá alakult át, ahol a modellek a látogatóktól egy karnyújtásnyira vonultak fel!


Segíthetünk a projektedben?

Kattints az alábbi gombra, írj nekünk! Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.

[ErrorDialogTitle]

asdfasdfasd