Feladat
Divat és nyereményjáték fókuszú integrált kampány létrehozása a 2023-as év meghatározott tematikájára mentén, azaz a művészet és kultúra jegyében.
Challange
Őszi kampány megalkotása, meglovagolva a nyári Barbie film által keltett divathullámot. Mindezt úgy, hogy a ház bérlőinek is megjelenési lehetőséget biztosítsunk.
Ötlet
Megálmodtuk és megterveztük a „Barbie, mint divatikon” kiállítást, és egy két hétvégés pup-up divatbemutatót szerveztünk, melyek a bérlői kínálatot prezentálták, kiegészülve színes social aktivitásokkal.
A kiállítás fő témája volt, hogy milyen hatással van Barbie mind a mai napig a divatra. A közel 100 babából álló kiállítás keretén belül bemutattunk egy gyűjtői kollekciót, illetve a Mattel közreműködésével a nagy érdeklődésnek örvendő, limitált kiadású, a Barbie filmben látható babákat is kiállítottuk. A kiállítást egy ingyenesen kipróbálható mini Barbie doboz tematikájú fotó stúdió tette interaktívvá.
A pop-up divatbemutató során rendhagyó módon az Allee mozgólépcsői, folyosói és az átrium is kifutóvá alakult át, ahol a modellek a látogatóktól egy karnyújtásnyira vonultak fel!
Segíthetünk a projektedben?
Kattints az alábbi gombra, írj nekünk! Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.