• Roadmovie

    METRO

    • # campaign
    • # communication
    • # content
    • # digital
    • # influencer
    • # social

Feladat

Image támogató kampány a METRO nagykereskedelemnek, melynek célja a HoReCa szegmens együttműködésein keresztül a partnerek edukációja, és elköteleződésük erősítése országszerte.

Challange

Olyan szórakoztató videósorozat/tartalom előállítása, mely a célcsoport számára releváns, úgy, hogy a METRO széles szortiment kommunikációjának fontossága is érvényesül. A ,,Reason to buy” üzenetek megteremtése, tartalmi ajánlás útján.

Ötlet

A tartalmak kifejezetten social platformra készülnek, szezonálisan rendszerességgel. Legfőbb feladatuk, hogy kiterjesszék a közösségi térbe a márka pozicionálásának üzenetét, hangsúlyozzák, alátámasszák és kifejtsék az imidzs kommunikáció üzeneteit a megfelelő nyelvezettel és vizuális eszközkészlettel. Fókuszában az áll, hogyan tudjunk tartalmilag is igazolni a platformüzenetet, figyelembe véve a célcsoport tartalomfogyasztási szokásait, mindezt mérhető módon. Ezért a videó sorozat állandó szereplője Pallag Dávid, aki maga is étterem tulajdonos, profi séf és a METRO megbízható partnere. Értékeivel pedig remekül képviseli a márka értékeit is. A tartalmak kommunikációs időszaka általában 3-4 hét.

Segíthetünk a projektedben?

Kattints az alábbi gombra, írj nekünk! Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.

[ErrorDialogTitle]

asdfasdfasd