Feladat
Egy tavaszi kampány létrehozása a fenntarthatóság jegyében, valamint ennek teljes körű kommunikációja.
Challange
A bevásárlóközpontok legfőbb profilja a divat. Elsődleges kihívás a fenntarthatóság és a divat egy platformra hozása volt.
Ötlet
A Föld órájától a Föld napjáig tartó, egyhónapos kampányunk head line-ja és egyben fő üzenete a “Vedd magadra!” sor volt, ami egyaránt vonatkozott a fenntarthatóság miatt ránk háruló feladatokra és a fenntartható divatra is.
Ennek jegyében az Allee aulájában mutattuk be az üzletek újrahasznosított anyagokból készült kínálatát napszemüvegtől, háztartási gépeken át a ruházati cikkekig. Nyereményjátékunk minden nyereménye a fenntarthatóságot támogatta.
Segíthetünk a projektedben?
Kattints az alábbi gombra, írj nekünk! Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.