• Tavaszi kampány

    Allee

    • # campaign
    • # communication
    • # content
    • # event
    • # influencer
    • # POS
    • # print
    • # social
    • # strategy

Feladat

Egy tavaszi kampány létrehozása a fenntarthatóság jegyében, valamint ennek teljes körű kommunikációja.

Challange

A bevásárlóközpontok legfőbb profilja a divat. Elsődleges kihívás a fenntarthatóság és a divat egy platformra hozása volt.

Ötlet

A Föld órájától a Föld napjáig tartó, egyhónapos kampányunk head line-ja és egyben fő üzenete a “Vedd magadra!” sor volt, ami egyaránt vonatkozott a fenntarthatóság miatt ránk háruló feladatokra és a fenntartható divatra is.

Ennek jegyében az Allee aulájában mutattuk be az üzletek újrahasznosított anyagokból készült kínálatát napszemüvegtől, háztartási gépeken át a ruházati cikkekig. Nyereményjátékunk minden nyereménye a fenntarthatóságot támogatta.

Segíthetünk a projektedben?

Kattints az alábbi gombra, írj nekünk! Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.

[ErrorDialogTitle]

asdfasdfasd